Vi har levert nettside på danskebåten.com. Eieren av domenet ønsket en rimelig nettside som samtidig skulle være enkel å navigere på. Temaet på nettsiden er alt som handler om danskebåten. Designet og logo for nettsiden er laget av oppdragsgiver og vi har kodet det i WordPress etter beskrivelse av oppdraget.

Type innlegg på siden sees her: http://xn--danskebten-75a.com/skal-man-velge-dfds-seaways-eller-stena-line/

Eksempel og utdrag:

Det er naturlig at det kanskje er rimeligere å reise til Frederikshavn, siden det er en kortere reise. Skal man videre til København, må man beregne drivstoff, bespisning også videre.

Fra Oslo til København med DFDS på en tirsdag, koster en overfart med 2 voksne og bil, med overnatting i lugar med dobbeltseng og terrasse (Premium), 2400 kroner en vei.

Danskebåten til København fra Oslo er nok det mest aktuelle for et julecruise, da vi virkelig anbefaler at man får med seg en julepyntet dansk hovedstad når man først skal ut på tur. København pyntes til jul allerede i slutten av november, så det er mulig å unne seg et skikkelig juleeventyr allerede i god tid før jul. Blant severdighetene man bør få med seg når man er på land i København er det berømte tivoliet, som hvert eneste år dekoreres i julens ånd. Ellers bør man også ta turen til Kongens Nytorv for å få med seg byens største julemarked, og kanskje kjøpe med seg noen suvenirer hjem herfra.

Underholdning er viktig på begge Danskebåtene. DFDS har et helstøpt tilbud som inneholder skattejakt, bading og lekeklubb i Bubble Zone for barna. Levende musikk, kasino og diskotek for de voksne. Ønsker man å roe helt ned kan man gå til Wellness-avdelingen. …